GRĄŽINIMAS

Pirkėjas gali grąžinti prekes per 14 d. pagal ES reglamentą (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm).
Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę: reikia būtinai susisiekti el. paštu pagalba@zingy.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos. Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą. Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 dienas nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

KEITIMAS


Jei gavote nekokybišką, sugadintą ar netinkamą prekę, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@zingy.lt ir pateikite gautos prekės nuotrauką, išsamų problemos aprašymą. Mūsų komanda susisieks ir padės išspręsti susidariusią situaciją kaip įmanoma greičiau.